Påsken är mobbad

Det är väldigt ont om påskpynt i år. Det enda som alla affärer verkar vara intresserade av att sälja är påskägg. Det bästa med påsken enligt mig är godiset! Mums så mycket fint godis det finns i år. Affärerna vet tydligen vad de ska satsa på.

Var inom Duka idag och köpte en Eggling. En sådan har jag velat testa länge men jag har inte funnit en till det rätta priset. Nu får vi se om det växer något också.

I bristen på påskpynt så har jag knepat ihop egna påskkycklingar som ska hamna på jobbet.

Hade jag varit påsken hade jag känt mig mobbad av julen!

    

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Påsken är en fin helg. :D
Så ljus och glad.

Postat av: Matte

Vad är en Eggling? :)

2008-03-19 @ 18:26:40
URL: http://glennswebblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback