Chokladpudding och promenad

Nu har jag äntligen provat på att göra egen chokladpudding, jag provade det här receptet: http://www.morlandascoutkar.se/receptbok/desserter-och-hajkgodis/chokladpudding/





Och så här ser den ut, bilden blev inte så bra. Men den blev inte så illa som den ser ut. Åt den med jordgubbar som jag frös in i somras.



Sedan blev det en promenad i det kyliga vädret. Känns sunt att vara ute när det är kallt.

Avslutar kvällen med att titta på ett program om elitskolan i Köpenhamn. Om elever har problem med ett ämne så får de förhoppningsvis extra hjälp men jag tycker att även de som har lätt för sig ska få extra hjälp för att komma vidare. Tyvärr så är det ju inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback