Älskade sovmorgon

Efter denna veckan så var helgen och stundande sovmorgon verkligen välkommen! Tydligen så räcker det att sova en kvart längre för när klockan var kvart över sex så vaknade jag och kunde inte somna om.

Men det har å andra sidan inneburit att jag hunnit titta på  Tom & Thomas - Tvillingmysteriet i London. 
I den filmen så flyger en ryggsäck av och på under en cykelfärd, en liten miss vid inspelningen får man anta för det är inte så vanligt att ryggsäckar plötsligt sitter på en annan rygg utan att personerna träffas och särskilt inte mitt under en vild cykelfärd. Dessutom så fick jag se hur det går när man cyklar in en affär så nu vet jag att det inte är något att prova på även om det kan kännas lockande.

Kommentarer
Postat av: sven

hej Anna!! tycker det var länge sen du skrev en blogga nu!! *suck* nu får du skriva om allt som hände i skogen tycker jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback