Lucka 5

Idag kom inte jag till jobbet förrän klockan tio. Det blev lite sent igår. Casimir hade verkligen slagit på stort, vi fick åka limousine från stan till hans hus. Hus och hus förresten, det var enormt och liknade mer en herrgård. Det var marchaller längs hela uppfarten och rabatten framför hela huset var fylld med utslagna hyacinter och julrosor. När vi kom in så stod det folk och tog emot ytterkläderna. Julbordet var också enormt och när vi ätit så spelade ett band. Casimir är en fantastisk dansare. Kusinen och hans pojkvän var också där. De andra kände jag inte, nu gör jag, folk babblar förmycket när de är fulla. När det var dags att åka hem så stod de och grillade korv och serverade varm chokladmjölk med marschmallows.


Han kan verkligen imponera, frågan är om han är sliskgt skrytig eller givmilt snäll... 

Nissarna gav mig en film idag. De tyckte att den var något för mig. En julfilm.. fatta att jag var skeptisk. Trodde att de andats in förmycket lack eller nått.  Santa´s slay hette den.. precis min smak om det ska va julfilm. Tomten var badguy och tog död på alla han mötte, inte sådär enkelt som typ pang du är död utan mer, en ljusstake genom halsen=du är död, en flaggstång genom magen=du är död, en yxa i huvudet=oj en död till. 

SANTA =SATAN  

Så är det i verkligheten ungar! Akta er för tomten!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Jag gillar ditt koncept till julkalender. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback