Lucka 3

Jag förstår inte varför den där papperstypen ränner här hela tiden! Nu var han här igen och vill höra så att jag är nöjd med papperstjockleken och trycket. Casimir är han som tillverkar vårt julklappspapper alltså. Det är ju inte som att jag har ändrat mig sedan förra veckan när han var här och frågade. Och tro mig, om jag inte är nöjd då får han veta det!


Idag hade han dessutom med sig sin kusin och en stor fruktkorg. "Det är miiiiickeeet viiiktiiiigt med viiiiitaaaaamiiiiineeeer" *härmar* Sedan höll han ett helt tal om hur viktigt det är  att äta mycket frukt, inte åka kollektivt och sova mycket om man inte vill bli förkyld.


Var har han hittat den där dialekten egentligen? Och vad är Casimir för namn?


- - - - - - - -


Två timmar senare: Äntligen har personalen lugnat ner sig så mycket över kusinens snygghet och charmighet att de kan fortsätta jobba. JOBBA!


Nu går jag på lunch!

 Det var is på vattenpölarna i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback