Lucka 17

Jag bestämde mig för att testa Maja direkt så jag ringde henne sex imorse och sa att hon fick till jobbet och öppna och hålla kolla på saker och ting under dagen. Själv så bestämde jag träff med Sofie så lunchade vi ihop. När vi satt där och åt så kollade jag ut och vem kom där om inte Nick. Han dyker upp överallt!


- - -


Nu har jag kommit på det. Kommit på hur jag ska kunna träffa honom igen. Jag har varit i leksaksaffären och köpt presenter som tack för hjälpen. Nick, Nick du saknas i mitt liv.


- - - - -


Nu har jag skickat presenterna med bud.


- - - - -

När jag var och handlade lunchmat i affären här bredvid så kom en av pälstanterna i gången. Och när hon trodde att ingen såg så snodde hon karameller från lösgodiset. Tror hon hade tänkt stoppa det i munnen men så såg hon mig o stoppade det i fickan.  Sicken kärring! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback