Lucka 1

namn: Dagmar

ålder: 34

bor: takvåning centralt och hus i Spanien

bil: en blå

familj: singel med föräldrar, syskon, syskonbarn, kusiner, mostrar, fastrar och annat löst folk.

tycker om: träning (boxning), sol, lugn och ro, drinkar och mitt hus i Spanien

HATAR: JULEN!!!!


Jag bloggar därför att: Jag gömmer mig på kontoret för att slippa vara med på julfesten och alla mina arbetsuppgifter ligger i fikarummet.


- - - - - - - -


Jul... vad är det för trams? En massa pengar kostar det och alla blir ovänner och kallt är det och tomten fastnar i skorstenen! Tacka vet jag Spanien. Vilket liv de för därute, hur lång kan en julskiva vara liksom?


- - - - - - - -


Och just ja... jag äger ett företag av den "lyxigare" sorten som tar fram, förpackar o levererar  julklappar till privatpersoner och företag. Det tjänar jag mycket pengar på för folk är lata och dessutom så har jag underbetalda vinterjobbare som jobbar för mig en månad eller två. Eller det är inte sant, jo folk är lata men min arbetare är inte underbetalda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback