Six feet under

Nu börjar snart Six feet under  igen. För att vara mer noga så börjar det den 29 januari.

Sådär lite sammanfattningsvis så finns det en begravningsbyrå - Fisher & Diaz.
Fisherbröderna, Nate och David, blev tvungna att låta deras anställde Frederico
köpa in sig i företaget för att rädda det kvar. Det kan ha haft något med lagar och
bestämelser om avlopp att göra. Jag minns inte men han räddade dem iaf.

Nates fru hittades nyligen mördad. Hon var lite underlig .. en batikhäxa typ. David
har en expolis,  Keith, han är sur och otrevlig och våldsam. Fattar inte hur David står
ut med honom. Systern Clarie ritar perfekta cirklar, eller övar på det i alla fall.

Sedan så har de lik i källaren då och sörjande i hela undervåningen.

12 avsnitt kommer det tydligen. På de avsnitten ska jag väl kunna lista ut vem
mamman har gift sig med. För det kan jag inte komma på. Mindes inte ens att
hon gift sig. Jag undrar när de visade den senast egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback