Lura hemlös?

Sanning, sanning, sanning.. varför är det så svårt att ljuga?
Träffade på en hemlös som tiggde pengar.. och jag drog en liten lögn.. att jag hade glömt
mina pengar hemma men han kunde få mina tvä äpplen. Tyvärr åt han inte frukt så jag blev inte av med dem. Sedan undrade han om jag bodde i stan, jo det gör jag svarade jag o sa att jag skulle gå hem. Stackars dig sa den hemlöse. och menade på att det var långt, en promenad på en timme ungefär.

Sedan så blev jag tvungen att gå hem bara för att jag sagt så.. jag är knäpp!

Dessutom så tror jag inte att man ska lita på en frisör som har mössa/keps eller likande inomhus!

Kommentarer
Postat av: Calle

Nä aldrig lita på en frisör med keps!!
O inte på någon med 80-talsfrilla hel..jisses vilken annons jag såg!!!!

2006-02-02 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback