Åhlens + tapeter = sant

Ett par byxor för 74 kronor är så billigt att jag nästan betalade 174 kr i rena farten. För 174 kr hade ju varit billigt det också. Egentligen skulle jag vilja ha en collegetröja men jag känner inte alls för att betala 800 kr för att det står adidas eller något liknande på den. Sånna priser är hysteriska. Ungefär lika hysteriska som köerna på Stadium när de har halva rea priset.

Åhlens klädavdelning är dock helt hopplös. Den är nästintill obefintlig och det som finns där är inte mycket att hänga i julgranen. Jag vet inte om de försöker att utrota den eller självdöda den. Det känns onekligen så. Kanske tänker de satsa på tapeter istället. Såg att de säljer sånna när jag  var där idag, det var överraskande och får mig att fundera på hur många som verkligen köper sina tapeter på Åhlens. Och jo, för dig som undrar, det fanns snygga tapeter också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback