Lucia

Det var/är tydligen Lucia i dag. Det hade jag missat. Jag håller knappt reda på vilken veckodag det är än mindre vilken vilket datum det är. Men denna dag är tydligen den 13:e och det hann jag glömma två gånger under dagen också.

Ikväll har jag paketerat julklappar. Jag är inte det minsta julhysterisk. Det blir jul även om jag inte har slaktat grisen och trillat köttbullar och dammtorkat listerna. Dessutom så kan man äta köttbullar närhelst man vill under året så varför man ska äta så många under julen kan jag inte förstå. Fast min inställning till köttbullar kan iofs förklaras med att jag inte är så förtjust i köttbullar över huvudtaget och föredrar att inte äta några alls oavsett årstid.

Jag är inte alls särskilt förtjust i julmat förutom i mjukpepparkaka. Jag har tre mjuka pepparkakor i frysen. I will survive!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Julklappar! Julklappar! *skutta*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback