Vem är Linda Bengtzing?

Min vana otrogen så kollade jag på Melodifestivalen ikväll, eller om jag nu ska vara ärlig så zappade jag mellan kanalerna och kollade mest på kunskapskanalen och ett program om varför japanska ungdomar är så bra på matematik. Men tillbaka till början, vem är Linda Bengtzing? Det är ju inte så att jag inte hört namnet men jag har ingen aning om vem hon är eller ens hur hon stavar sitt namn. ( Tack google för stavningsförslaget. )

Tar mig till denna sidan
http://sv.wikipedia.org/wiki/Linda_Bengtzing Ordjakten, Sikta mot stjärnorna och Fame Factory.. inte riktigt den sortens program som jag kollar på, så var har jag då hört talas om henne? Jakten fortsätter.

Efter mitt "idoga" googlande tror jag mig ha svaret, skvallertidningarnas löpsedlar. Tydligen har Bengtzing och Hedman varit ett begrepp. Denne Hedman sysslar med någon sorts idrott? Fotboll kanske? Jag vet inte och jag orkar inte ta reda på det. Det är egentligen inte ens intressant.

Jag säger "Heja Sibel!" lokalpatriot som jag är.

Kommentarer
Postat av: Anna

Meeeh tant! Du är verkligen dålig på kändisar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback