Lucka 7

Äntligen är allt tillbaka till det normala. Nissarna jobbar och jag jobbar. Håller på att sammanställa vårt kundregister. Imorgon ska jag välja ut julklappar till våra exclusive-kunder. Vi har bara fem platser på listan och kön in är lång. Om jag ska avslöja något så kan jag ju säga att det finns endel kända och rika personer på den listan.


Folk är lite galna, får de veta att någon de känner är med eller att en kändis är med då ska de också vara med och de kan göra de mest otroliga saker för att komma med också. Jag vet inte hur många teaterbiljetter, ishockeybiljetter, hotellövernattningar och annat som har skickats till mig. Nissarna uppskattar det ... de brukar få något i julklapp... ibland så ger jag det till välgörenhet. Jag tänker inte låta mig mutas!


- - - - - - -


Elektriken kom tillbaka för att kolla propparna. Sedan ringde hans flickvän och sa att hon blivit sjuk så han undrade om jag ville dela hämtmaten som han köpt med honom. Det var till och med min favoritsort, tre små rätter.

....

....

........... han är kankse

... också


............... en favorit...... jag vet inte.... *suckar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback