Lucka 6

Vilket kaos det varit idag! Det blev något överslag med elen så strömmen försvann och två personer fastnade i hissen. Tur att det inte var några av mina "fina" kunder då hade det blivit liv i luckan. Som om jag råder över elförsörjningen.

Jag fick skicka hem nissarna och vänta på att elektrikerna skulle komma. Det blir väldigt tyst när nissarna inte är här, ödligt. Dessutom så går det inte att göra något. Det är ju mörkt som mitt i natten och det är inte så smidigt att slå in julklappar när man har tänt stearinljus, skulle ju se bra ut om hela lagret brann upp såhär innan jul. Självklart så höll elektrikern på att skrämma livet av mig när han kom. De blev tvungen att byta propparna i hela huset och de vet fortfarande inte varför det hände.

Han heter Nick och är snygg, ung och har barn.


Kommentarer
Postat av: sven

vill läsa meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer =)

Postat av: Anna

Jag tror hon kommer bli ihop med Casimir ;)

2007-12-06 @ 22:39:20
URL: http://rosacykel.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback