Lucka 20

Det är så tyst. Sista högen med julklappar hämtades klockan tolv och sedan har vi plockat undan, slängt och allt annat som ska göras. Det är alltid lite vemodigt att stänga för året. Dessutom så tycker jag om mitt jobb och går inte gärna härifrån. Om fem dagar åker jag till Spanien och Maja ser till att alla betalar sina räkningar. Sedan börjar hon samla alla skvallertidningar så att jag kan fylla på min datorbas. O tro inte att ni kan hacka er in i den för den datorn har ingen internetanslutning hahahahahaha


Jag vill inte gå här ifrån... jag vill inte gå härifrån ... jag vill inte gå härifrån...


- - - - - -


Igår var ... fantastiskt.. . vi såg The walker. Vi åt popcorn. Vi drack läsk... och det var bara vi där. Det har jag aldrig varit med om tidigare. Det är alltid folk på bion men det var nästan helt tomt när vi kom dit och de som var där gick på någon annan film. Underligt. Men vi hade mysigt. Och vi hade gott om plats och vi kunde prata under filmen och kanske göra annat också om ni förstår vad jag menar.


Efter filmen bjöd han på hamburgare och sedan körde han mig hem. Han gav mig en puss på kinden och sa "Som i tonåren" och sedan försvann han så fort att jag knappt hann säga "Hejdå".


Jag har alltid önskat mig en dejt som denna i mina drömmar.. underligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback