Lucka 15

Jag funderar allvarligt på att skruva ut propparna igen. Jag saknar Nick, hans röst och humor. I have gone soft...


- - - -


I ett försök att undkomma alla tankar så har jag tillbringat halva dagen i packen och andra halvan i kundrummet. Nästan alla som kommer dit har päls och små dyra handväskor. Jag känner alla som kommer väldigt väl och jag älskar kundrummet. Det är högt i tak och har höga fönster som är välvda. Det finns en kakelugn som man får elda i och det gör vi! Och i varje fönster står verkligt stora julstjärnor som en trädgårdsmästare har hand om resten av året.


Pälsmaffian med sina adelsnamn älskar att komma hit och bli ompysslade och bortskämda. Jag gillar deras pengar så det är ett ömsesidigt utnyttjande. Mer pengar betyder fler dagar i Spanien. Distansarbete är inte dumt.


- - - -


Nej, nu får det vara nog. Detta är den största och mörkaste hemligheten jag har. Jag kan knappt se mig själv i speglen så generad är jag.


- - - - -


Jag satt i bilen och kollade personalingången till restaurangen i flera timmar i kväll...

Nu är det sagt. Lås in mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback