Lucka 11

Min vännina säger att Casimir är kär i mig. Kär i mig? Varför skulle han vara det?


- - - -


Undra vad hon sagt om Nick.. om hon vetat om honom....


- - - - -


Jag är inte riktigt klok! När ingen såg stängde jag av huvudströmbrytaren och skickade hem personalen. Sedan ringde jag Nick, han är på väg hit nu! Jag är inte riktigt klok!


- - - -


JAG BEHÖVER HJÄLP!


- - - - -


Jag slog på huvudströmbrytaren och skruvade ut en propp istället, men bara lite. Han hittade felet direkt såklart. Jag spelade dum och låtsades inte ens veta var proppskåpet sitter. Sedan bjöd jag honom på middag som tack för hjälpen. Inget så fint som Casimir, prata om överdriver. Kan irritera mig så på hans sätt att visa att han har pengar.


Det blev buffé, prata om att han kan äta och vilken röst. Jag skulle kunna lyssna på hans ljuvliga röst i timmar. Nu måste jag skärpa mig. Han är 27! 27! HJÄLP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback