Lucka 10

Casimir har bjudit mig på middag. Vi ska diskutera nästa års papper. Redan? Tror han att jag är dum eller? Men gratis middag är ju inte dumt och han är ju trevlig...


- - - - - - - -


Vilken middag! Affärsmiddag? Jag vet inte men det kändes som väldigt dyrt för att vara affärsmiddag. Champange, eget rum, egen hovmästare, egen orkester, en liten orkester men dock en orkester. Är det inte lite överdrivet? Dessutom så tog han inte med sig några pappersprover. Han var inte ens intresserad av att prata papper. Istället så frågade han ut mig som värsta spionen.


Jag är säker på att jag såg Nick där, precis när dörrarna mot köket gick upp. Det måste ha varit han! Vad gjorde han där? Sedan när hackar elektriker lök?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback