Gårdagens fynd och dagens choklad

 Julklapp till mig själv. Chokladmjölkspulver med apelsinsmak från lagerhaus.

 De små chokladljusen fick flytta på sig när jag var o köpte en julklapp till, till mig själv!

 Och här är den. En fin adventsstake från Cult Design.

 Hittade förra årets julljus i en låda, de duger bra i år också. De är med servettdecopage

 Årets julklappar är inslagna o fina.

 På lagerhaus köpte jag en hjärtskål till mig själv.

 Och på systrarna Grene köpte jag chokladrlrör i varmt mjölk med pinnar.

  På Domus så hittade jag fina chokladbitar. Har ingen aning om de är goda men de är fina iaf.

 Igår blev det även tavelramar från Tiger. 20 kr stycket.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ja man blir skit nyfiken :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback