Mars i mars

Ja, serien Veronica Mars är tillbaka i mars. Den får ta upphåll nu när hela världen ska
hänga framför tv:n för att se idrott. Är det någon mer än jag som ser det motsägelsefulla
i att kolla på idrott totalt hängivet i två veckor?  Säkert inte, fast i och för sig så kollar jag på
deckare och jag mördar inte folk för det.

Den 3:e mars är Mars tillbaka, den 17 åriga Veronica är inte precis populär efter att hennes
pappa, den fd.. med betoning på fd polischefen, pekat ut en av stans rikaste män som
misstänkt för att ha mördat sin dotter. En dotter som dessutom var Veronicas bästa vän.
Nu jobbar hon extra som privatdetektiv, något som inte precis gör henne mer populär.

Något som däremot verkar vara väldigt populärt just nu är att diskutera är Prins Williams hår,
eller brist på hår. Enligt tidningarna är han oroad över håravfallet. Tänk han mår säkert mycket
bättre av att få det uppslaget i tidningen varje dag! *ironisk*

Något som säkert komma att möta många protester är regeringens tankar på att chockhöja bötesbeloppen för trafikförseelser.  Håll tyst och betala anser jag. Har du kört för fort så har du.
Konsekvenserna kan bli otroligt stora. Samma sak gäller det där med att inte använda bil-
bälte. Knäpp på bältet och håll farten och du slipper betala! *tipsar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback