Lucka 2

Nu sitter jag här igen. När klockan blev elva kunde jag inte gömma mig längre så jag gick ut och höll mitt tal. "bra arbetat, kämpa, bonus, ni är bäst blablabla". Fnoskler! Men nu är de nöjda och arbetar i alla fall. Jag sitter här och bloggar på arbetstid. Tur att jag inte har en chef som kan skälla på mig.


På väderkartan så är det en massa solar över Spanien tillskillnad mot detta gråvädret.

- - - - -

Nu ringde Sofie (bästa väninna typ, kvinnor ska ha sådana tydligen) och undrade om jag inte ville följa med på julmarknad! Hon och hennes man hade hittat en lista över Stockholms alla julmarknader på Aftonbladet och nu har de bestämt sig för att besöka dem. Ibland undrar jag om hon känner mig överhuvudtaget, skulle jag gå på julmarknad? Trängas med en massa skrikande ungar och människor som ska fram till varje pris för de ska åka karusell o de ska äta brända mandlar o de ska sitta hos tomten o de ska köpa hemliga paket. Well, surprise ungjävlar, det finns ingen jälva tomte!


Nu ska jag gå och mäta papper och band så att de inte använder förmycket! Någon mer som hatar hysteriska julmänniskor förresten?

  Sånna här ballonger är ett jälva skit förresten, alla ungar vill ha en och om de inte tappar bort den och skriker som bara den av den orsaken så får man den i ansiktet när man ska gå förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback