Lucka 18

Idag har jag ramlat av stolen. Precis som på film.

Jag har en hightec skrivbordsstol med sjuttioelva inställningar. Så efter lunch satt jag där och tog det lugnt. Bakåtlutad med fötterna på skrivbordet och drömde om... Nick när det knackade på dörren. Jag blev så rädd att jag tippade bakåt och for i golvet och Nick kom inrusande och sa något om att han alltid skräms och fick han bjuda på bio som plåster på såren och jag nickade och försökte att ta mig upp samtidigt och då kom han som en räddare i nöden och lyfte upp mig och satte mig på skrivbordet och i dörren stod alla nissarna och stirrade på oss. * hämtar andan *


- - - - -


Nissarna har roligt åt allt som hänt de spelar någon skiva med romantiska låtar på högsta volym och sjunger högt. Tur att det snart är Spaniendags.


- - - - -


Jag längtar till Spanien

jag längtar till Spanien

jag längtar till Spanien


    * intalar mig själv *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback