Detta är slutet...

på mitt liv som 29 - åring. Imorgon fyller jag 30 år. Lika många år till och jag har nästan gått i pension.
Men nu är jag fortfarande 29 och pigg och vital ;) Imorgon blir det familjemiddag, gissa vad jag ska laga...
jag har köpt en ananas, papaya på burk, kiwi, långkornigt ris, hoki, en gurka, turkisk yoghurt, lime och apelsin. På ett ungefär så tror jag att det är vad jag köpt.

Jag skulle även köpt majs och mango på burk och en glasstårta men det fanns inte att uppbringa på Maxi, seriöst.... vad är deras problem? Det är inga underliga varor precis. Därför får jag handla en gång till imorgon! *surar*

Men som sagt .. idag 29 år ung, imorgon 30 år tant. Tur jag vant mig vid att vara tant redan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback