Min skohistoria del 2

Min skohistoria har nu tagit en spännande vändning då jag
bara på två dagar plötsligt är innehavare av tre par nya skor.

Detta är SENSATIONELLA NYHETER!

Under gårdagskvällen kom två par nya skor i min ägo.
Dessa donerades av
http://rosacykel.blogg.se/ kära moder. 
Ett par svarta Adidas och ett par skor från USA. Så nu är jag
riktig skodd också.

Idag har jag inhandlat nya vinterskor. De är hmmm.. bastanta
och bruna. De är säkert bra, man kan inte vara jättekräsen i
mars när det fortfarande finns snö ute. Hade jag velat ha ett
par vinterskor som ser ut som månstövlar så hade jag kommit
billigt undan däremot och det är ju alltid något.

Om jag är riktigt våglig så kan jag slänga fem par skor... det är
vågligt.. jag bleknar av bara tanken... jag får sova på saken..
en vecka eller två..


Kommentarer
Postat av: Dennis Svedberg Hellström

Här ska inget slängas. ;)
Skänk till barncancerfonden eller vad de nu heter. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback