Återkommande matproblem! HJÄLP!!

En som var med i Äntligen hemma eller något liknande program hade
skrivit matsedlar för varje vecka sedan 1974. Det är ambitiöst.

Jag kan inte ens komma på vad jag ska äta denna veckan.

Fiskpinnar och färdiga köttbullar går bort. Korv står inte heller på menyn mer än i undantagsfall. Aldrig prinskorv!

Jag har skaffat mig en matfilosofi fast det går inte så bra med den, jag
tror på ekologisk mat och närodlad mat och ren mat. Inte ren mat som
att den inte ska vara smutsig utan att det inte ska finns underliga saker i
den som E18394849933 och sånt.

Och nu ska jag få försöka komma på vad jag ska äta denna veckan.
Jag har till och med tänkt handla mat imorgon men det går inget vidare
att komma på varken vad jag ska handla eller laga till.

Tips sökes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback