Stalkersemester

Som stalker kan jag naturligtvis inte avslöja allt! Men något från min resa kan du få veta att:

.... jag lyssnade på Bamsesagor på vägen upp

.... jag började med att lura D att jag träffat en kille på tåget o fortsatt till Hudiksvall men att jag skulle titta inom på vägen hem.

.... enligt mannen i matsalen är trombonistens syster väldigt vacker

.... jag tvingade D att montera en hylla

.... på nattliga promenader kan man hitta Mekonomen

..... poolen var underbar men fy på städerskan som snodde badlakanet. ( Det var hotellets alltså)

..... det var så varmt att jag börjar tro att Sandvikenborna förbereds för ett varmare ställe efter döden

..... på vägen hem var alla tåg sena och nattåget var väldigt varmt. Man behöver mer än 33 cl dricka!

..... att guiden trodde att vi var ett par

... att tiden gick alldeles för fort.. saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag saknar dig med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback