Man skojar inte om mat!

Att man inte skojar om mat vet väl alla? Jag och den Inneboende Anna vet iaf. Vi skojar aldrig om mat! Därför så var det ju lite synd att det inte blev några våfflor idag. Tänkte skippa påsvarianten och göra en egen smet från recept. Så på riktigt. Är det gott? Någon som vet?

Imorgon tror jag att jag ska ge mig på att dissekera ananasen. Jag köpte en ananas för jag var tvungen att testa om färsk ananas är godare än den på burk. Jag kom nämligen fram till för ganska många år sedan nu att färsk majs och majs på burk inte alls smakar lika och det tog sin lilla tid att vänja sig vid den färska. Men för att komma tillbaka till ananasen så vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Den ser liksom ganska ogästvänlig ut.

Den som lever får se vad som händer mellan stalkeranna och ananasen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback