Drömmen...

jag hade i natt var förvirrande.

Jag bodde i ett höghus och till detta höghus tillhörde ett enormt stort växthus. Det var byggt från ena gaveln och en lång bit fram längs med huset. Där inne var det jättevarmt såklart och det växte stora höga träd. Och det fanns ormar! Det upptäckte jag när jag varit där inne ett tag. Så jag for ut med världens fart.

På något underligt sätt så hamnade jag i ett annat trapphus än det som jag bodde i. Där stod all text med punktskrift eftersom det fanns en blind som bodde där. Av någon anledning så hade jag lånat eller tagit böcker av en kille som bodde i det trapphuset och de skulle jag lämna tillbaka.

Han bodde högt upp och hans fönster var ut i växthuset i samma höjd som träden. På golvet så hade han ett jättestort tält! Jag vet inte riktigt vad det var till för. Han hade våningen under också och där hade han en hög med kompisar också. Den väningen var mer i höjd med marknivå i växthuset så därför var hade han backar med gräs på inne i lägenheten framför fönsterna för att folk inte skulle kunna titta in.

Han bjöd på kaffe och jag tyckte inte att jag kunde säga att jag inte dricker det utan jag drack och till min hemska förvåning så var det gott!

Kommentarer
Postat av: Dennis Svedberg Hellström

Jag älskar din blogg. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback