Tåget hem!

Stockholm dag 3

Sista Stockholmsdagen passade jag på att kolla runder lite. Det var gräsligt varmt såklart.

Visste du att det finns en Bibel i pekboksversion? Eller att de säljer söta muffinspaket med små djur att ställa upp på muffinsen i glasyren på Hemköp? Så är det i alla fall! De var väldigt söta så jag köpte mig genst en paket.

På eftermiddagen så bestämde jag mig för att gå ner till en liten park vid vattnet men då blev jag stalkad av en skum kille så jag fick bege mig tillbaka till gågatorna o gömma mig i vimlet. Jag passade också på att äta en bakad potatis efter att ha letat i tre dagar efter ett ställe som säljer sådana. Mumsigt!

Jag var också på jakt efter en affär som jag varit inom vid ett tidigare tillfälle men jag var nog på helt fel ställe för jag kunde inte hitta den. Då var det lättare att hitta tåget hem!

Tåget hem är alltid bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback