Scrapbookmässa i Helsingborg

Dagens försök till lureri: Denns försöker få mig att tro att X vill ta upp kontakten igen.
Jag låter mig inte luras ;)

Veckans minus går till följande: alla glasskärvor på cykelvägarna och bilar som inte
använder blinkers när de ska svänga! *grrr*

Veckans utfärder:IKEA  med mat o utan stress & Helsingborg med scrapbookmässa och regn.

Veckans väder: Vintern och snö har ju övergått i vår och ingen snö.

Veckans plus: många söta på tåget och snälla barn på jobbet som är så duktiga.

Veckans goda gärning: Hundhållning på tåg

Veckans  tur: Tågåkandet som löste sig mycket smidigt och gjorde att jag kom hem flera
timmar tidigare än berkänat.

Veckans köp: alla fiiiiiiiiina papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback