På resande fot och nytapetserat

I ett väldigt underligt flygplan så reste jag tillsammans med andra
mot ett okänt resmål. Vi fick smörgåsar och plastbestick o mannen
bredvid mig försökte äta upp min smörgås också eftersom han var
så hungrig.

Sicken typ!

När jag kom hem så skulle jag komma hem till ett nytapetserat rum.
Vilken chock det var! Hemskare tapetsering har jag inte varit med om
och dessutom så var den utförd av svart arbetskraft! Skäms på mig!

Istället för att köpa tapeterna som jag ville så hade använt tre olika sorter
och våderna glipade ordentligt. Dessutom så hade de av någon
anledning klippt tapeten i fyrkanter och tapetserat med.

Jag var otroligt arg på min bror, det var nämligen några som han kände
som hade utfört tapetseringen. Vi argumenterade fram och tillbaka om
hur vi skulle få tag i dem för han hade inte nummret. Till min lycka hade
en av dem glömt sin ryggsäck. I den hittade jag bland annat bokmärken.

Då blev jag glad! Hämden är ljuv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback