Glitterxider

Idag har jag köpt glitterxider minsann.

Det där med reklam kan verkligen gå en på nerverna, särskilt så här i jultider.  Mängden reklam som trycks in genom brevinkastet är snart uppe i två stora regnskogsträd.

Det finns klart ett alternativ Ingen reklam tack skylt på dörren gör ju susen men vem vet vad man missar då? Tex så hade jag inte vetat att Willys säljer hyacinter för 10 kronor och amaryllis för 30 kr. Med tanke på det bedrövade skick mina blommor befinner sig i för närvarande riskerar de att  bli utbytta om de inte visar lite mer livsglädje.

Men tillbaka till glitterxidern, anledningen till att jag ens visste om dens existens var att jag faktiskt ,hur otroligt det än låter, kollade på tv och såg den på reklamen. Jag blev ju såklart jättetvungen att köpa sådan! Eftersom jag gillar att ha koll på saker så kollade jag lagerstatus på systemets hemsida. Det visade sig att det fanns 1 alternativt 200 kvar berorende på vilken byggnad man ville handla i.

Det gäller att smida medan järnet är varmt tänkte jag då och idag så besökte jag saftbutiken för vuxna och inhandlade xider med smaken blodapelsin/mistel, jag har inte smakat än så jag vet inte alls om det ens är i närheten av gott men det är glitter i den! *ser salig ut*

Dessutom så blev jag tvungen att visa leg... han i kassan sa att det var för att glädja mig... fast inte blev jag glad inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback